Wat een schatje

Banner

Het is zondagavond en ik zit op mijn kamer naar Elvis Presley te luisteren en foto’s te kijken op mijn harde schijf. Oké, ik geef toe, ik zit door het mapje met foto’s van onze kat te bladeren. En awhh, wat is ze toch schattig. Ik wil daarom graag wat foto’s met jullie delen.

Onze kat heet Teddy en is een meisje. Ze is inmiddels al weer tien jaar oud. Buiten het feit dat ze soms nog wel eens wil krabben of bijten als ze iets beu is, is het echt een schatje.

04

Alleen een beetje jammer dat ze niet in de camera kijkt anders was de foto compleet.

03

Ik bedoel, je wil haar toch gewoon aaien als ze zo op de picknickbank ligt?

02

En deze ‘ik-wil-niets-zien’ foto vind ik ook zo schattig.

01

Hier wil je toch gewoon haar buikje aaien. Dat vind ze trouwens echt super fijn. Als ze in haar mandje ligt en je komt aangelopen, gaat ze er gewoon al voor liggen. Zo van: ‘Hallo ik ben hier. Aai me.’

06 05

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar een schatje toch?

Ik weet dat dit niet zo’n super artikel is, maar ik wilde toch graag iets posten. Ik kan momenteel niet zo goed typen omdat ik de spatiebalk niet goed kan indrukken. (Niet echt interessant om te vertellen hoe en wat.) Maar goed een lang artikel zat er dus niet in maar ik wilde toch graag iets met jullie delen dus dan maar wat schattige foto’s van onze kat.

Heb jij thuis een huisdier?

6 thoughts on “Wat een schatje

  1. A CUP OF MEDICINE 4 mei 2015 / 07:53

    Wat een schatje inderdaad! Super lief, wij hebben zelf ook een huisdier, een hondje, ook een schatje haha ;)

    Like

    • laraax3 4 mei 2015 / 19:34

      Kunnen die goed samen leven de kat en de hond? Dat vraag ik me altijd af haha

      Like

  2. Irma 5 mei 2015 / 08:47

    Haha leuk beest! Vooral om die laatste foto moest ik lachen!

    Like

    • laraax3 5 mei 2015 / 08:49

      Haha jaa, bij die laatste zat ik een schaaltje vla te eten en dan komt ze altijd wachten om hem leeg te likken wanneer ik klaar ben. Volgens mij duurde het hier te lang voor ik klaar was :p

      Like

Laat je horen

