TV-Series Die Ik Volg

Banner

In dit artikel wil ik graag de tv-series met jullie bespreken die ik op dit moment volg. Ben je benieuwd? Klik dan verder!

‘Welke series volg je dan?’

Laat ik beginnen bij de gene die ik het langst volg. Namelijk Hawaii Five-0.

Hawaii Five-0

Een hele lange tijd geleden (echt serieus al wel zeker vijf/zes jaar) kwam de serie Moonlight op tv. Dit vond ik zo’n geweldige serie dat ik het eerste seizoen op dvd heb gekocht. Helaas is dit het enige seizoen. Vooral de acteur vond ik geweldig dus ging ik op zoek naar andere films of series waar hij in speelde. Toen kwam ik er achter dat Alex O’loughlin (want zo heet hij) samen met Jennifer Lopez in de film The Back-Up Plan speelt. Die heb ik uiteraard ook op dvd gekocht. Daarna kwam ik er dus achter dat hij in Hawaii Five-0 speelt. Volgens mij waren ze toen in seizoen drie bezig. Dus heb ik de eerste twee op dvd gekocht en deze gekeken. Seizoen drie was, toen ik seizoen een en twee eenmaal gezien had, net uit op dvd maar super duur (want ja tv-series zijn nou eenmaal duur op dvd, helaas). Dus vroeg ik aan mijn vader of hij niet ergens een download kon vinden van seizoen drie. En die had hij gevonden mét ondertiteling! Die heb ik toen dus ook gekeken. Toen begonnen ze met seizoen vier. Nederland loopt natuurlijk achter op Amerika qua tv-series dus ik download altijd de aflevering de dag nadat deze op tv is geweest in Amerika. Inmiddels zitten ze in seizoen vijf.

Daarnaast volg ik ook New Girl.

New Girl

Dit kwam volgens mij altijd na Modern Family wat ik altijd met mijn moeder keek. Maar toen stopte het ineens dus ik dacht dat er geen nieuwe afleveringen meer gemaakt werden. Toen ik er zo’n jaar geleden achter kwam dat het nog gewoon een lopende serie was! Daarna bleek seizoen een en twee gewoon op Netflix te staan! Na wat googlen, kwam ik er achter dat ze inmiddels in seizoen drie zaten dus die heb ik, zo bad ass als ik ben, gedownload. Nu zitten ze in seizoen vier.

Ook volg ik Nederlandse series. Ik houd echt ontzettend van misdaad series. Zoals Moordvrouw.

Moordvrouw

Deze volg ik gewoon elke zondag op tv. Als ik een aflevering mis, download ik deze zodat ik niks mis. Hier heb ik seizoen een en twee van op dvd. Ze zitten nu in seizoen vier.

Zoals jullie in dit artikel al konden lezen, was ik echt enorm fan van Sabrina The Teenage Witch en heb ik vorig jaar januari alle afleveringen gekeken. Ik vroeg me af wat Melissa Joan Hart tegenwoordig eigenlijk doet en kwam er toen achter dat ze in de tv-serie Melissa and Joey speelt.

Melissa And Joey

Natuurlijk moest ik deze even checken en wat is hij leuk! Ze zitten nu in seizoen vier. Wat helaas het laatste seizoen zal zijn want de show is gecanceld. In het najaar zenden ze deel twee van seizoen vier nog uit maar daarna is het helaas afgelopen.

Ik zat een tijd geleden een beetje te zappen (of zeppen, hoe je het ook wilt noemen) toen ik zag dat er een nieuwe serie was begonnen om Veronica. Namelijk Baby Daddy.

Baby Daddy

Volgens mij wordt het nu niet meer uitgezonden om Veronica, maar in Amerika gaat het gewoon door, gelukkig! Want wat is dit een leuke serie. Seizoen een en twee staan op de Amerikaanse Netflix, dus die heb ik daar gekeken. Inmiddels zitten ze in seizoen vier.

And last but not least een serie waarvan vorige week de Pilot aflevering werd uitgezonden: The Odd Couple.

The Odd Couple

Ik vind de eerste aflevering leuk. Morgen zenden ze in Amerika de tweede uit, dus ik ben benieuwd. Deze twee acteurs zitten trouwens ook in de film 17 Again met Zac Efron, volgens mij uit 2009.

‘Zijn dat alle series die je volgt?’

Daar kan ik kort over zijn, nee. Dit zijn alleen de series die nu bezig zijn. Hier naast er nog tv-series die nu op pauze staan om het zo maar even te noemen, namelijk: Awkward, Facking It, Stalker, Celblok H en Dokter Tinus. Daarnaast heb ik op een externe harde schijf nog meer series staan die ik niet echt aflevering na aflevering volg maar die ik wel af en toe eens kijk, namelijk: 8 Simple Rules, Bones, Code 37, Cougar Town, Fringe, Ghost Whisperer, Medium, Modern Family, The Big Bang Theory en The Middle.

‘Hoe houd je bij wanneer er een nieuwe aflevering komt?’

Daar is echt een super handig site voor. Helaas wel alleen voor tv-series in Amerika, maar voor mij maakt dat niet uit omdat de meeste series die ik volg Amerikaans zijn. Op sidereel, zoals de site heet, kun je show ‘tracken’ en zo weet je precies wanneer er een nieuwe aflevering komt van je favoriete tv-serie. Super handig en zo hoef je niks meer te missen!

Volg jij tv-series? Of ben je meer van de films?

Laat je horen

