Nail Polish Stash: Catrice

Banner

Terwijl ik van de week voor de zoveelste keer mijn nagels aan het lakken was, kwam ik tot de conclusie dat ik toch wel erg veel nagellakjes van Catrice heb. Ik heb in totaal 21 Catrice lakjes en wil deze graag met jullie delen.

Ondertussen zit ik lekker met mijn hoofd mee te bouchen op een happy hardcore mega mix van Paul Elstak. Maar goed hier komen mijn Catrice lakjes. Voor het overzicht heb ik ze op nummer gesorteerd.

Serie_1_Front

Serie_1_Back

Dit zijn de eerste zeven. Van links naar recht zijn dit: 04 Apropos Cocos, 030 Meet Me At Coral Island, 40 I’m Dynamite, 050 Moulin Rouge Light, 56 Minter Wonderland, 070 Caught On The Red Carpet en 120 Plum Play With Me.

Mijn twee favoriete van dit rijtje zijn 56 Minter Wonderland en 070 Caught On The Red Carpet. De donker rood vind ik altijd erg mooi met feestdagen. Hij staat dan mooi bij mijn zwarte jurkje met donker rode lipstick. De mint kleur is gewoon erg mooi en kan bijna overal bij.

Serie_2_Front Serie_2_Back

De volgende zeven. Ook hier zijn dit van links naar rechts: 140 Lets Mauve On, 240 Sold Out For Ever, 330 Absolutely Chinchilly!, 350 Hip Queens Wear Blue Jeans, 360 Rasperry Fields Forever, 410 Pool Party At Night en 590 Jade Is Not My Name.

Ik denk dat van dit rijtje 410 Pool Party At Night toch wel mijn favoriet is. Gewoon een mooie kleur blauw.

Serie_3_Front Serie_3_Back

En de laatste zeven. Je raad het al, ook deze van links naar rechts: 620 Captain Sparrow’s Boat, 650 Goldfinger, 670 It’s Rambo No. 5, 690 Fred Said Red, 780 Welcome To Roosywood, 875 It’s All I Can Blue, C05 Planet Tokyo.

De laatste is een lakje van de limited edition lijn Neo Geisha die in februari en maart 2013 te koop was. Mijn twee favoriete van de laatste zeven zijn 780 Welcome To Roosywood en 875 It’s All I Can Blue. Ook hier weer de blauw als favoriet. Ook de oud roze vind ik super mooi.

Dat waren al mijn Catrice lakjes. Zoals je ziet hou ik van veel kleur. Ik combineer dan meestal mijn kleding met een tegenovergestelde kleur nagellak. Bijvoorbeeld een geel shirtje met een blauwe nagellak. Sommige vinden dit misschien vloeken maar ik vind het juist wel leuk.

Ik koop eigenlijk altijd lakjes van Catrice. Ik vind dit gewoon een erg fijn merk en niet duur. Daarnaast vind ik de namen ook altijd zo leuk die Catrice aan haar nagellakjes geeft. En daarbij kwam ik er laatst achter dat dit merk dierproefvrij is!

Wat is jouw favoriete lakje?

Laat je horen

