Saved By The Bell: Reunion

Banner

Ik zat al een tijdje te bedenken waar dit artikel over zou moeten gaan, toen mijn moeder mij vertelde dat ze ergens een filmpje voorbij het zien komen met een Saved By The Bell reünie. Zoals jullie in dit artikel konden lezen, is dit echt mijn favoriete tv-serie vroeger. Toen ik het filmpje bekeek, herkende ik gelijk de referentie naar oude afleveringen. Ik wil deze dan ook graag met jullie delen. Dus ben je benieuwd, klik dan verder!

Allereerst sorry voor het niet posten van een artikel afgelopen donderdag. Mijn streven is om elke maandag en donderdag een artikel te posten. Maar dat was me afgelopen donderdag niet gelukt. Ik ben net begonnen met stage en was dan ook afgebrand en inspiratieloos.

Maar dan nu het echte artikel. Allereerst het filmpje van de reünie. Sit Back, Relax en geniet van acht minuten ouderwets Saved By The Bell.

Geweldig toch? Dan zal ik nu de referentie met jullie bespreken.

Allereerst zie je op de achter want twee posters hangen met de teksten Save The Max en No Hope With Dope. Dit zijn twee bekende afleveringen, mocht je dit ontgaan zijn. ;)

Ik hoef natuurlijk niet mede te delen dat er originele cast members in zitten. Dus dat sla ik even over.

1:12 Hier spreekt Zack de tekst uit van het intro liedje. Voor de gene die het niet was op gevallen, hier het intro:

2:35 Ja hoor, Mario kan het nog steeds! Een geef toe, hij ziet er toch nog steeds precies het zelfde uit?! Ik kan helaas niet vinden uit welke aflevering dit is, maar ik herkende het meteen. Zie hier die originele dans.

4:26 ‘It’s like Jessie becoming a stripper.’ Ik weet niet of jullie het weten maar Elizabeth heeft na Saved By The Bell in een film gespeeld over strippers.

4:49 Het bekende stukje uit de aflevering No Hope With Dope. Zie hier het origineel:

5:14 Natuurlijk het bekende zinnetje van Mr. Belding: ‘Hey hey hey hey, what is going on here?’ Hij is trouwens wel echt ontzettend dik geworden, maar dat ter zijde, hij klinkt nog precies hetzelfde.

6:10 De bekende time-out van Zack. Wat moet ik er nog meer over zeggen?

6:48 Hij bedoelt hier natuurlijk de Saved By The Bell film Wedding In Las Vegas en de tv-serie waar Tiffany in zat: Beverly Hills 90210.

6:55 ‘KKTY Baysideeeee’ Dit was in een aflevering waar Zack en Screech een oud radio station in de school hadden ontdekt waar Mr. Belding vroeger de DJ was.

7:11 Het liedje Friends Forever van Zack Attack. Dit was een bandje met de cast members van Saved By The Bell. Volgens mij zongen ze niet live maar hier dan toch een ‘live’ filmpje van vroeger:

En dat was het alweer. Ik vind het wel erg jammer dat Screech en Lisa er niet bij waren maarja mijn favoriete van vroeger waren er gelukkig wel bij! Als afsluitertje hier de laatste aflevering van Saved By The Bell.

Vind jij dit net zo geweldig als ik?

One thought on “Saved By The Bell: Reunion

Laat je horen

