The Instagram Tag

Banner

Ik zag deze tag al op een aantal blogs voorbij komen. En omdat ik een beetje verslaafd ben aan Instagram, leek het me leuk om deze tag ook te doen.

Ik post niet dagelijks een foto op Instagram omdat ik niet iedereen wil onder spammen met foto’s. Maar zo eens in de twee of drie dagen post ik een foto.

Wat is je alleerlaatst geplaatste foto op Instagram?

Laatst geuploade foto

Dat is deze schaamteloze selfie met mijn nieuwe selfie stick. Owja en nieuwe lipstick en een nieuw shirtje.

Wat is je alleereerste foto die je plaatste op Instagram?

Eerste geuploade foto

Deze ontzettend lelijke foto van een schoolopdracht. Deze foto komt uit 2012. Toen had ik mijn eerste Android telefoon mét Instagram. Hij had alleen zo weinig geheugen dat ik Instagram al snel weer moest verwijderen omdat ik geen geheugen meer over had om foto’s te maken.

Wat is de leukste foto op Instagram waar je zelf op staat?

Leukste foto waar je zelf op staat

Ik kijk niet echt vrolijk ofzo maar deze onverwachte foto is gemaakt toen we met school een weekje in Boedapest waren vorig jaar April. Ik vind het een hele leuke foto omdat de foto gewoon klopt. Ik sta niet precies in het midden en door de, tja hoe moet ik het noemen, balustrade(?) zie je een stukje Boedapest. Super mooi.

Van welke Instagramfoto krijg jij ter plekke heimwee?

Heimwee

Dat is dan toch deze foto die gemaakt is op Concert At Sea vorig jaar. Het was zo leuk! Helaas weet ik nog niet of ik dit jaar kan gaan in verband met stage.

Wat is het allerlekkerste gerecht dat je in 2014 op Instagram hebt gezet?

Lekkerste gerecht van 2014

Deze zelfgemaakt lasagne. Hij was zo lekker!

Welke foto kreeg in 2014 de meeste likes?

Meest geliked foto 2014

Deze foto met alles telefoons die ik ooit in mijn bezit heb gehad. Ja, ik heb ze allemaal nog. Links onder is nu van mijn broertje, onder midden is nu van mijn vader en rechts onder is die van mij. Op de Nokia 3310 (links boven) na, doen ze het allemaal nog. De Nokia 3310 wilt niet meer opladen. Het schermpje geeft wel nog licht als ik de oplader er in doe maar hij laadt niet op, jammer wat ik wilde kijken of er nog smsjes of iets in stonden. Grappig om te zien dat telefoons eerst zo klein mogelijk moesten zijn en ze nu weer steeds groter worden.

Wat is de allerleukste foto die je in 2014 maakte van een (huis)dier?

Leukste foto huisdier 2014

Als je deze foto ziet, denk je waarschijnlijk: ‘Wat is hier zo leuk aan dan?’ Ik zal het verhaaltje er even bij vertellen. Dit is onze kat Teddy en elke keer als een ik een schaaltje blanke vla met vlokken zit te eten, komt ze er zo bij zitten en blijft ze me net zo lang aan staren totdat ik klaar ben en ze het schaaltje kan leeg likken. Super schattig!

Welke fotobewerkingsapp (of Instagramfilter) gebruikte jij het meest?

Sinds een paar dagen heb ik de app Lidow en die vind ik echt erg fijn. Je hebt toch weer net andere filters dan op Instagram. Op Instagram gebruik ik meestal Crema, Brannan, Inkwell of Walden.

Wat is jouw meest gebruikte hashtag op Instagram?

Ik gebruik eigenlijk nooit hashtags omdat mijn account op privé staat. Mensen die dan op een hashtag zoeken, kunnen mijn foto dan toch niet zien.

Dat was het dan alweer, wat is jouw leukste Instagram foto?

Laat je horen

