Mini Shoplog

Banner

Vorige en deze week heb ik een aantal dingetjes gekocht die ik graag met jullie wil delen. Dus klik lekker verder en kijk mee!

Als eerst mijn aanwinsten bij de Action.

01b

Pantene Smooth & Sleek Shampoo € 1,69 per stuk.

Ik gebruikte deze shampoo tot 1 á 2 jaar geleden. Deze ging toen uit het assortiment bij de Kruidvat. Dus moest ik een andere nemen. Maarrr, toen ik kwam ik deze dus tegen bij de Action. Helaas zit de Action niet echt in de buurt en kom ik (of mijn moeder) er echt bijna nooit dus heb ik er maar gelijk twee gekocht.

02b

Kinder Chocolade € 0,55

Deze zag ik liggen toen ik naar de kassa liep. Ze hadden ook een pak van tien stuks geloof ik maar ik was verstandig en heb die van vier stukjes gekozen.

Ik had trouwens ook nog rubberlaarzen gekocht voor carnaval maar ze zijn echt te lelijk om te laten zien. Misschien denk ik: ‘Waarom koop je ze dan als je ze lelijk vind?’ Nou met carnaval maakt dat toch niet uit en ze waren lekker goedkoop. Ze passen trouwens wel perfect dus dat was ook lekker mee genomen!

Naast de Action heb ik ook nog wat bij de Kruidvat gekocht.

05b

Kruidvat Moisturising Licht Getinte Dagcrème € 2,99

Mijn moeder vond het tijd voor mij om dagcrème te gebruiken. Omdat het winter is, koos ik voor een getinte dagcrème. Vroeger kreeg ik altijd pukkeltjes op heel mijn gezicht van Nivea Crème (je weet wel die platte ronde potjes die je op de basisschool altijd kado deed aan je moeder met moederdag). Ik durfde dus niet voor dagcrème van Nivea te gaan. Dus heb ik deze gekozen en hij was ook nog eens veel goedkoper. Ik heb hem uit geprobeerd en hij is echt te bruin voor mij. Ik had expres de lichtste variant gekozen maar dat mocht niet baten.

07b

Kruidvat Moisturising Dagcrème € 1,49

Omdat de getinte variant dus echt lelijk was bij mij, heb ik deze gekocht. Ik heb hem alleen nog niet uitgeprobeerd. Hopen dat deze wel naar wens is.

06b

Catrice 090 Mandy-Rine Defining Blush € 3,59 – Catrice Blush Brush € 3,99

Omdat ik altijd een beetje bleekjes zie in de winter, heb ik een blush gekocht met een blush brush. Ik gebruik eigenlijk nooit een blush dus een brush had ik nog niet. Ik koos voor Catrice omdat ik erg tevreden ben over hun nagellakjes, mascara’s en ink eyeliner.

08b

Catrice 100 Red Red Shine Ultimate Stay € 4,99

Ik stond dus voor het Catrice schap voor de blush, toen ik deze zag staan. Ik ben echt gek op rode lipstick. Deze is wat smaller dan normale lipstick en dus erg makkelijk om mee te nemen en het brengt ook nog eens makkelijker aan op de lippen. Ik moet zeggen dat deze ook lekkerder op de lippen voelt dan andere lipstick die ik heb van Catrice. Ik vind ook de namen altijd zo leuk die Catrice aan de kleuren geeft. Deze refereert natuurlijk naar het nummer Red Red Wine van UB40.

03b

Nivea Verzachtende Reiningsdoekjes € 2,99 € 1,50

Als ik elke dag dagcrème en blush ga gebruiken, moet ik dit er natuurlijk wel goed afhalen. Dit keer koos ik wel voor Nivea omdat dit niet op je huid blijft zitten zeg maar. Ik hoop alleen dat deze geen pukkeltjes achter gaat laten. Er was trouwens 50% korting op Nivea gezichtsreiniging. Dus dat was ook weer lekker mee genomen.

09b

FA Mystic Moments € 2,79 – FA Fantasy Moments € 2,99 – FA Caribbean Lemon € 2,25 – FA Luxurious Moments € 3,19

Ik had hard deodorant nodig toen ik zag dat het 2+2 gratis was op FA douche producten en deodoranten. Ik heb uiteindelijk € 5,61 betaald voor alle vier samen.

04b

Mr. Handsfree Selfie Stick € 24,99 € 7,99 € 6,40

Dan nu het gene waar ik het meest blij mee ben. Ik vond selfie sticks altijd maar onzin maar een vriendin had er eentje gekocht en ze zijn toch wel erg handig! Ik heb een Kruidvat Jouw kaart en daarmee krijg ik elke dag een aanbieding. Afgelopen dinsdag was dat 20% korting op de folder aanbieding van de Mr. Handsfree Selfie Stick. Dus voor mij was die maar € 6,40 en ik kon hem niet laten liggen. Ik had de aanbieding gelijk geactiveerd en de auto van mijn moeder geleend om naar de Kruidvat te rijden. Omdat dinsdag de eerste dag van de folder was (de aanbiedingen van de folder van de Kruidvat gaan altijd op dinsdag in) lagen er nog best wel veel, maar ik zag op de site dat ze al niet meer leverbaar zijn. Wat trouwens ook super handig is dat er een afstandbediening bij zit! Hij is voor iOS en Android te gebruiken maar ik heb een Android en bij mij maakt hij geen foto als ik het Android knop in druk maar wel als ik het iOS knopje in druk. Achja, hij doet het en dat is het belangrijkste.

10b

Blond Amsterdam Beker € 8,95

Ik had nog een cadeaukaart van de V&D liggen. Ik wilde eigenlijk een bepaald boek maar die hadden ze niet. Ze hadden er zelfs nog nooit van gehoord. Dus ik ging er maar vanuit dat ze dat boek ook niet binnen zouden krijgen. Omdat ik de cadeaukaart wel op wilde maken, ging ik even een kijkje nemen in het Blond Amsterdam hoekje. Ik heb ander half jaar geleden in de Efteling zo’n mok gekocht en hij is zo fijn! Ik drink bijna dagelijks twee bakjes thee en die ene mok moet ik dan altijd uit de vaatwasser halen terwijl hij dan nog vies is. Dus leek het me een goed idee om er eentje bij te kopen. Mijn moeder vond het een iets minder goed idee, toen ik thuis kwam, vroeg ze gelijk waar ik al die mokken ga laten. Ik heb trouwens een kortings pas van de V&D omdat ik bij La Place werk, dus voor mij was deze mok maar € 7,61.

Voor het boek ging ik trouwens nog naar de boekenwinkel. Hier was die helaas uitverkocht máár de beste man kon hem wel voor me bestellen. Dus ik kan hem binnenkort ophalen.

Nou dat was het al weer. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende keer weer!

4 thoughts on “Mini Shoplog

  1. Sophie 22 januari 2015 / 16:37

    Ah lekker Kinder! De blush en de lippenstift zien er mooi uit!

    Like

    • laraax3 22 januari 2015 / 16:41

      Ik heb er nog een Kinder over dus ik die kan vanavond lekker op eten. En inderdaad dat van de blush en lipstick vond ik ook. Vooral de lipstick.

      Like

Laat je horen

