Op de Plank

Banner

Ik zat laatst naar mijn boekenplank te kijken en zag dat er redelijk wat boeken tussen staan die ik eigenlijk nog nooit uit gelezen heb. Daarom vandaag vier van deze boeken die ik nog, met de nadruk op nog, nooit uit gelezen heb.

02

1. Stephen King – Het (IT)

Dit boek staat al een aantal jaar op mijn boekenplank maar ik ben nog nooit verder gekomen dan pagina 156. Hij is zo langdradig. Wat erg jammer is want de film heb ik al een aantal keer gezien en die blijft goed. Dit boek heeft rond de 1100 bladzijdes wat het ook het dikste boek maakt dat ik heb. Op zich ook wel logisch want als de film al drie uur duurt, moet boek natuurlijk wel echt dik zijn.

03

2. Stephenie Meyer – Eclips

Ik denk dat het wel algemeen bekent is dat dit het derde deel van de Twilight-serie is. Ik moet eerlijk toegeven dat ik dit deel en het deel hiervoor (New Moon) nog nooit gelezen heb. De films heb ik wel een paar keer gezien maar om een of andere rede vind ik de boeken dan een beetje tegenvallen. Ik heb het vierde deel zelfs nog niet gekocht terwijl deze er toch zeker al vier jaar staat.

04

3. Lauren Weisberger – Gossip & Gucci

Nadat ik De Duivel Draagt Prada had uit gelezen, vond ik deze in de boekenwinkel met een fikse korting. Ik ben er alleen nog nooit in begonnen (logisch, anders stond deze niet in dit artikel). Op een of andere manier kies ik toch altijd voor een ander boek.

05

4. Denis Avey met Rob Broomby – De Man Die Naar Auschwitz Wilde

Dit is mijn laatste aanwinst van 2014 en omdat ik nog geen tijd heb gehad om even rustig een boek te lezen, ben ik er nog niet in begonnen. Ik zag dit boek laatst voorbij komen op Instagram. Ik ben altijd al erg geïnteresseerd geweest in de Tweede Wereldoorlog en alles daarom heen zoals het verhaal van Anne Frank. Dit trok dan ook meteen mijn aandacht toen ik aan het scrollen was op Instagram. En omdat ik nog een cadeaubon had liggen van bol.com heb ik dit boek besteld. Ben wel erg benieuwd vooral omdat het een waargebeurd verhaal is.

Welk boek heb jij al een tijdje op je boekenplank/in de kast staan maar heb je eigenlijk nog nooit gelezen?

One thought on “Op de Plank

Laat je horen

