Netflix: Laatst Gezien

Banner

Daar zat ik weer achter mijn laptopje na te denken over een nieuw onderwerp. Toevallig ben ik vrijdag met een nieuwe serie begonnen op Netflix dus ik dacht waarom niet een lijstje met mijn laatst bekeken series/films op Netflix.

Om het lijstje een beetje kort te houden, heb ik er vijf voor jullie. Als je op de titels klikt, kom je op de Netflix pagina uit.

1. Hemlock Grove

Hemlock Grove

Ik verveelde me vrijdag een beetje en ging maar weer eens op zoek naar een nieuwe serie om te kijken. Toen kwam ik bij deze uit. Hij is echt anders als ik verwachtte, maar wel heel spannend. Je weet ook echt niet welke kant het op gaat. Ik zal niet spoileren voor de mensen die hem aan het volgen zijn/ook willen gaan volgen. Ik kwam er gisteren achter dat er dit jaar een seizoen drie aan komt dus ik moet even snel door gaan kijken aangezien ik nog in seizoen één zit.

2. Pitch Perfect

Pitch Perfect

Ik heb deze film inmiddels al een aantal keer gezien, maar hij blijft gewoon leuk. Vooral de opmerkingen van Fat Amy vind ik geweldig. Door deze film wil ik ook echt nog een keer ‘The Breakfast Club’ zien. Om een of andere rede komt dat er nooit van.

3. Totally Spies

Totally Spies

Waarschijnlijk denk je: ‘Wat doet dit nou weer in dit lijstje?’ Nou kijk, ik volg een twitter account die elke keer wanneer er iets nieuws op Netflix verschijnt hier een tweet over plaatst (klik hier voor dit uber handige twitter account). Ongeveer een week geleden tweetten hun dat Totally Spies op Netflix staat. Ik keek dit vroeger altijd en dacht: Nostalgie! Dus ik ging een aflevering kijken om even terug in de tijd te gaan.

4. How The Grinch Stole Christmas

How The Grinch Stole Christmas

Ik heb echt een hekel aan Jim Carrey. Ik irriteer me altijd op een of andere manier aan hem, maar deze film kijk ik toch elke kerst weer. Helaas moet ik hem wel altijd alleen kijken want mijn ouders en broertje vinden hem echt verschrikkelijk. Maar dat maakt hem niet minder leuk!

5. Holiday In Handcuffs

Holiday In Handcuffs

Ik las ergens op twitter iets over deze film en toen ik zag dat Melissa Joan Hart én Mario Lopez hier in speelde, moest ik hem natuurlijk even kijken. Misschien denk je: ‘Wie spelen hierin?’ Nou kijk, Melissa Joan Hart heeft ook in ‘Sabrina: The Teenage Witch’ gespeeld en dat keek ik vroeger altijd en Mario Lopez speelde ook in ‘Saved By The Bell’ wat ik vroeger ook altijd keek. Dusja, deze film kon ik niet missen.

Nou dat was mijn lijstje al weer. Ik dacht echt dat ik vaker iets op Netflix keek, maar blijkbaar niet dus. Een voordeel is dat ik mijn Netflix account met mijn vader deel en we ieder de helft betalen dus dat het mij maar €4 in de maand kost.

Wat is jouw laatst bekeken serie/film op Netflix?

2 thoughts on “Netflix: Laatst Gezien

  1. wijkijkennetflix 22 juni 2015 / 11:07

    Heey leuke blog! Vooral die verlaten pretparken brr…. En Hemlock Grove is zeker de moeite waard! Wij hebben trouwens een site waar we sowieso elke week een Netflix weekoverzicht met nieuwe titels posten en waaruit we elke keer een aantal films of serie belichten met de vraag waarom juist deze de moeite waard zijn. Zodat je dat zelf niet meer hoeft te doen! Oh en The Shining staat er ook op ;)
    http://www.wijkijkennetflix.nl is onze site, mocht het je interesseren. Groetjes, Annemieke.

    Like

    • laraax3 22 juni 2015 / 11:11

      Thanks voor de tip! Ik heb The Shining laatste gekeken op Netflix dus die had ik al ontdekt haha.

      Like

Laat je horen

