2014: Recap

Banner

Om dit jaar af te sluiten hier een recap voor jullie met leuke dingen die ik gedaan heb dit jaar.

0407 boedapest 0407 boedapest2Begin april ging ik met school een weekje naar Boedapest. Ik was hier nog nooit gezien en het was echt super mooi en leuk. Ook gingen we een avond stappen. Heel anders dan waar ik normaal naar toe ga maar was wel erg leuk!

0511 gentBegin mei waren mijn ouders dertig jaar getrouwd dus gingen we een weekendje weg. We gingen naar Gent, België. Was ook erg leuk. We hebben onder andere dit kasteel bezocht.

0526 lorde

Eind mei ging ik met een vriendin naar Lorde in de Tivoli in Utrecht. Wat was het geweldig! Het was niet zo’n groot zaaltje dus het was erg knus. Toen we daar aan kwamen, stond er al een flinke rij buiten maar toch stonden we nog redelijk vooraan. En wauw, wat kan zij goed zingen live!

0627 concert at sea

Eind juni ben ik met twee vriendinnen naar concert at sea geweest. Geweldig! Het was super lekker weer en de artiesten waar ook nog eens geweldig. Het toppunt waren toch wel The Opposites. Dat was een groot feest. Omdat dit totaal onverwacht kwam, was dit het hoogte punt. Normaal houd ik namelijk echt niet van rap, maar dit was zo’n groot feest en ik kende toch verrassend veel nummers van hun.

0721 londenEind juli ging ik met een vriendin vier dagen naar Londen. Het was echt super warm vooral in de metro maar dat maakte het zeker niet minder leuk. Veel dingen bezocht en natuurlijk geshopt, was erg geslaagd!

0810 ardennen

Begin augustus ben ik een weekendje naar de Ardennen geweest samen met een vriendin. Een andere vriendin van mij werkt daar op een camping en ze was een weekendje vrij dus kwamen wij even langs. De eerste dag gingen we kanoën. Het regende alleen zo hard dat we al helemaal doorweekt waren voordat we het bootje in gingen. Halverwege was ook een stuwdam. Wij zaten vast met onze kano dus ging ik er uit om hem los te trekken. De stroming was alleen te sterk dus de kano ging er meteen vandoor toen hij los was. Maar ik stond daar nog op die stuwdam dus moest ik er vanaf kruipen. Met als gevolg dat heel mijn broekje groen was, die kon ik thuis dus helaas weggooien. Maar het was wel ontzettend leuk!

0927 the baseballs

27 september ging ik samen met een vriendin naar The Baseballs in 013, Tilburg. Dit was voor mij de vijfde keer dat ik ze live zag en ze zijn nog steeds geweldig! De vorige vier keer stonden we vooraan, maar we besloten dat dit keer niet te doen en dat ziet er zo anders uit. Van dichtbij zie eigenlijk heel de tijd het zelfde maar nu was dat dus niet zo.

1120 stromae

20 november ging ik met een vriendin naar Stromae in het Ziggo Dome. Wat was dat geweldig! Echt een groot feest. Als hij nog een keer naar Nederland komt ga ik daar zeker heen, echt geweldig!

1129 george ezra

29 november ging ik wederom naar een concert. Dit keer van George Ezra in de Trix, Antwerpen. Wat heeft hij een stem, geweldig. Helaas duurde het concert maar een uurtje terwijl hij niet eens al zijn nummers heeft gedaan.

1206 efteling

Begin december gingen we met het gezin naar de Efteling. Het was super druk (op deze foto is dat niet echt te zien, maar dat was het wel). We moesten dus bij veel attracties drie kwartier wachten maarja, het was wel gezellig.

1206 sinterklaas

Wij doen met sinterklaas doen wij altijd surprise. Ofnouja, we trekken lootjes en voor diegene koop je dan een kado en schrijf je een rijm. Dit jaar had mijn moeder mij en ik kreeg het boek ‘Rudolph’s cupcakes compleet’ en een knuffel minion. Daarnaast krijgen we altijd nog iets kleins van sinterklaas. Ik kreeg het kleurboek voor volwassenen. Super leuk!

Dit was een kleine samenvatting van alle leuke dingen die ik heb gedaan in 2014. Natuurlijk zijn er ook minder leuke dingen gebeurd, maar ik die vind ik niet leuk om met jullie te delen.

Wat is jouw leukste moment van 2014?

Laat je horen

