Sneeuw foto’s

Banner

Hallo luitjes!

Hoe is jullie kerstvakantie? Hoe was jullie kerst? Mijn kerst was super! Gisteren (27 december) werd ik rond de middag wakker (ik was gaan stappen dus ik lag laat in bed) toen ik op Facebook allemaal berichten zag over sneeuw. Toen ik mezelf uit bed had gesleurd, lag er inderdaad een dik pak sneeuw.

’s Middags had ik mijn ouders mee gesleurd naar het bos en een meer hier in de buurt. Hier heb ik een aantal mooie foto’s kunnen maken. Hier komen ze:

05 04 03 02 01

Wat doe jij als er een dik pak sneeuw ligt?

Laat je horen

