Shoplog: Amsterdam

Banner

Woensdag 24 december ben ik met een vriendin gaan shoppen in Amsterdam. Hier heb ik een paar leuke aankopen gedaan die ik graag met jullie wil delen! Klik verder om mijn aanwinsten te zien.

Allereerst gingen we naar de Forever21. Hier heb ik op de valreep nog een leuk kerstjurkje gekocht. Ik denk dat ik hem met oud en nieuw ook aan ga doen. Deze kostte €13,80.

02 Forever21 €13,80

Toen ik op weg was naar de paskamer kwam ik nog een leuk shirtje tegen. Het is een soort van halve croptop. Deze was €10,45. Hij lijkt op het eerste gezicht een beetje saai maar de details op de schouders vond ik erg gaaf.

01 Forever21 €10,45 01b Forever21 €10,45

We kwamen ook bij de Urban Outfitters terecht en het was sale! Eindelijk heb ik dus een shirtje gekocht bij de UO. Normaal vind ik deze echt te duur en laat ik ze hangen maar nu zag een hele leuke en hij was van €20 naar €12 afgeprijst, jeej! Dit is trouwens ook een halve croptop.

03 Urban Outfitters €12

Daarnaast had ik nog een broodtrommel nodig omdat ik die van mijn broertje altijd jat als ik moet werken. Eigenlijk was die eerst van mij maar oke dat ter zijde. Ik dacht dus dat die €8 was, wat ik redelijk prijzig vind voor een broodtrommel maar ach je mag jezelf wel eens verwennen toch? Bij thuiskomst bleek dat het een £-teken was in plaats van het €-teken. Hij was dus £8 wat €12 is. Oopsss. Achja, ik vind hem wel super leuk!

04 Urban Outfitters €12

Natuurlijk zijn we nog even naar de H&M geweest. Hier hebben we niet heel lang rond gelopen omdat deze ook in de stad zit waar ik woon. Maar toch vond ik deze leuke trui voor maar €10! Het is niet een hele dikke trui wat ik wel fijn vind want ik heb het altijd zo snel warm in een trui.

05 H&M €10

Toen zag ik opeens de Monki! Die was me echt nog nooit opgevallen. Ja ik weet het, heel erg slecht. Maar ook daar was het sale en kocht ik deze schaal van €15 voor €6. Hij is trouwens echt super lang. Ik kan wel drie keer om mijn nek slaan! Daarnaast is die ook super zacht.

06 Monki €6

Tenslotte gingen we nog even naar De Tuinen. Ik had daar laatst een heel lekker geurkaarsje gekocht, maar deze is bijna op. Het is de geur Winteravond. Ik weet niet of jullie wel eens in de Efteling zijn geweest en dan met name het sprookjesbos. Maar daar heb je ook tafeltjedekje en daar binnen hangt een geur van kaneel. Dat kaarsje ruikt precies zo! Zo ontzettend lekker! Het zorgt voor verlichting tijdens een winterdip en maakt totale ontspanning makkelijker. Ook heb ik daar een gezichtsmasker gekocht. Ik zag ze liggen en kreeg gelijk een flashback naar de middelbare school. Als we dan met wat vriendinnen naar de stad gingen, kochten we allemaal een maskertje en die gingen we dan bij thuiskomst met z’n alle opsmeren. Een keer waren we zo gek dat we een chocolade masker op hadden gedaan en zo naar een vriendin gingen, die een paar deuren verder woonde, en gingen aanbellen. Zij schrok zich dood natuurlijk. Ongeveer ander half na het opsmeren van het masker, wilden we die er af gaan halen. Maar hij zat er al zo lang op dat we er een rood hoofd aan overhielden in plaats van een verzorgt gezicht. En aangezien het al weer heel lang geleden is dat ik een maskertje heb opgehad, besloot ik het maskertje Fruit Smoothie te kopen. Deze was €1,89 en het geurkaarsje was €1,39. Ik had het geurkaarsje al aangestoken voor ik de foto ging maken dus dat kuiltje aan de bovenkant hoort niet zo. Ik kon gewoon niet wachten met aansteken.

07 De Tuinen €1,80 & €1,40

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn aankopen te zien. Zoals je ziet, hebben we vooral winkels bezocht die niet bij ons in de buurt zitten.

Welke winkels sla jij nooit over als je in een andere stad gaat shoppen?

One thought on “Shoplog: Amsterdam

Laat je horen

