And so it begins

Hiii,

Dit is dus mijn eerste blog post. Nu ik al een tijdje blogs volg, leek het mij wel een leuk idee om zelf een blog te starten. Ik ben vorig jaar ergens ook een kook en bak blog begonnen maar na een aantal weken heb ik dat al opgegeven. Meer omdat ik niet veel tijd had om te koken en bakken dan dat ik het niet leuk vond om te bloggen. Daarom heb ik deze blog bedacht zodat ik gewoon van alles kan posten en me dus niet op een onderwerp hoeft te focussen. Je kunt hier dan ook van alles verwachten. Ik blog over dingen waar ik enthousiast over ben of dingen die ik leuk vind om met jullie te delen.

Ik zal mezelf ook even voorstellen want jullie hebben waarschijnlijk geen idee wie ik ben.

Ik ben Lara. Ik ben 20 jaar oud en woon in Noord-Brabant. Ik studeer en zit in het derde jaar. Als je meer wilt weten kun je een comment achter laten. ;)

Groetjesssss

Laat je horen

